Ivančice berou komunikaci s občany vážně

„V rámci zkvalitňování komunikace s občany města, kterým není lhostejné okolí, ve kterém žijí, město hledalo možnost, jak tyto občany zapojit do veřejného dění. Po průzkumu, jak to dělají v jiných městech a obcích, jsme se dostali k aplikaci hlášení poruch a nedostatků na území města, kterou máme nyní na našich stránkách.“ uvedl pro server novinky.cz starosta Ivančic Milan Bouček.

Z dosavadních zkušeností vyplývá, že nejméně u dvou třetin podnětů se jedná o nedostatky, které by radnice včas nezaregistrovala. Z hlediska vlastní aplikace si radnice pochvaluje zejména jednoduchou zpětnou kontrolu veřejnosti (občan dostává automaticky informace o tom, jak se město s nahlášeným nedostatkem vyrovnává) a také skutečnost, že nahlášené podněty jsou zasílány rovnou odpovědným pracovníkům daného odboru.

Celý článek naleznete na serveru novinky.cz, pro více informace o aplikaci Hlášení závad klikněte zde.

Také v Ivančicích jsou s nasazením aplikace pro komunikaci s občany o technickém stavu města spokojeni.
Menu
Nahoru Domů